Panie na sklepie bardzo miłe i pomocne, ale cała reszta to po prostu dramat. Jak już kupisz i zapłacisz to mają Cię w głębokim poważaniu. Procedury odnośnie zwrotów i reklamacji są beznadziejne. Kabina, którą zamówiłam w sklepie stacjonarnym 100×80 przyszła w rozmiarze 80×100, czyli odbicie lustrzane, co okazało się podczas montażu. Reklamacja nieuznana, bo zły kod towaru wbity do zamówienia, którego ja nie robiłam osobiście tylko obsługa sklepu stacjonarnego. Moja wina, bo zaufałam tej firmie i w zamian za to zostałam z kabiną za 3,5 tysiąca na pamiątkę.
Zobacz oryginalną recenzję ↗sklep meblowy · Bydgoszcz
KOMFORT – Łazienki, Podłogi, Drzwi i Kuchnie| Projektowanie, Pomiar, Transport i Montaż| Ekspresowy Remont
Lista
Informacje o obiekcie.
Usługi
Kategorie i usługi
Opinia publiczna
Recenzje klientów
Pan Damian… Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu, rzetelności i uprzejmości wobec klientów . Nie było tematu, na który nie znałby odpowiedzi lub nie doradził. Wiedza techniczna-na szóstkę!!! Do tego był bardzo cierpliwy i pomocny przy naszym niezdecydowaniu. Doradzając nam wyboru jakiegoś produktu, widać było, że bardzo zależy mu na spełnieniu oczekiwań i preferencji klienta. Czułam się naprawdę „zaopiekowana”. Polecam!!!
Zobacz oryginalną recenzję ↗TRAGEDIA!!! Zachęcam przeczytać cały wpis! Nigdy nikomu nie polecę zakupów drzwi w tym sklepie! Od lutego 2025 do teraz przepychamy się ze sklepem. Błędnie zamówione drzwi, nadprogramowe podcięcia rekuperacyjne i zamki - w drzwiach w których ich być nie miało, źle dobierane ościeżnice, kolory zawiasów uszkodzone elementy ościeżnic i same skrzydła drzwiowe, szkło bez szprosów mimo zamówienia... lista problemów okrutnie długa. Kłamstwa kierownika sklepu o złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego, czego nie zrobił! Sami z producentem drzwi do tego dopiero doszliśmy. I na co nam jego „przyznaje się i przepraszam”?! Teraz gdy wszystko już miało być ok, dalej problemy. Wypaczone drzwi garażowe, błędne zawiasy i zamek. Zaznaczam że wszystko było obsługiwane przez samego kierownika sklepu! Ręce opadają. Oficjalna skarga z zawarciem oczekiwań reklamacyjnych bez odpowiedzi, sklep tylko odpowiada że należy wypełnić formularz reklamacyjny! Ile razy? Forma złożenia reklamacji jest w gestii konsumenta i to wynika z praw konsumenta! Nikt od października nie ustosunkował się do zarzutów co do poziomu obsługi i realizacji zamówienia. Niedługo będzie rok walki ze sklepem, rok walki o uzyskanie zakupionych drzwi! Nie wiem jak reszta asortymentu, ale co do drzwi wszystkim z czystym sumieniem odradzam! Można kupić taniej w mniejszych salonach i być zadowolonym, w komforcie jak widać marketing napompowany a rzeczywistość… jest w tym przypadku okrutnie drastyczna. Może chociaż tu sklep się ustosunkuje do mojej wypowiedzi? Zobaczymy 😏 Edit: Szanowni Państwo! Od pomiarów w styczniu i złożenia zamówienia w lutym, minęło już łącznie 16 miesięcy!!!! I zgadnijcie co?? Dalej walczymy! :D Po raz kolejny przysłane drzwi w ramach reklamacji, zostały błędnie zamówione przez sklep. Będziemy więc kolejne 6-8 tygodni czekać na kolejne skrzydło, nie wiedząc czy tym razem ktoś podoła temu karkołomnemu zadaniu jakim jest zamówienie drzwi, zgodnie z umową. Sklep nie odbiera telefonów, nie uwzględniają dostaw przy reklamacji więc trzeba się dopominać… w ramach rekompensaty otrzymaliśmy bon na 1000 zł, za który zamówiliśmy szafki - zwrócone w ostateczności w związku z błędnie podanymi wymiarami na stronie internetowej. Co do kilkustronicowej skargi po dzień dzisiejszy nikt się nie ustosunkował. Klienta mają w ….. no właśnie gdzie? Co najwyżej na liście numerów zablokowanych, żeby tylko przypadkiem nie odebrać. Omijajcie ten sklep szerokim łukiem… nie tylko ten sklep, całą sieć, ponieważ sprawa dawno poszła dalej niż sklep, nikt nie poczuł się w obowiązku by dopilnować sprawy i postarać się zadośćuczynić nerwów…
Zobacz oryginalną recenzję ↗Nie zalecam zakupów w tej firmie. Gwarancje np. 15 lat na panele winylowe to fikcja bo to badziewie zaczyna się kruszyć w piątym roku i odrzucają mówiąc że te podłogi są do ozdoby a nie do ustawiania na nich mebli w kuchni.
Zobacz oryginalną recenzję ↗Błagam, nie zamawiajcie drzwi w Komforcie. Czekam ponad pół roku na drzwi, dwukrotnie po trzech miesiącach oczekiwania na montażu okazało się, że są uszkodzone. Ostatnio to nawet ościeżnica przyjechała w innym kolorze. Proponuję iść to samo zamówić w Castoramie i zapłacić mniej i mieć szybciej wykonaną usługę. W tej chwili mam już przygotowane pismo do sądu o zwrot pieniędzy za usługę oraz dodatkowe koszty, które w związku z tym poniosłem. Nie chcecie chodzić po sądach to omijajcie Komfort z daleka.
Zobacz oryginalną recenzję ↗